5 ago 2014

volvendo do río


                             

                            

                            

                      

Polo día quentou sol e volviamos de pasar a tarde no río, á sombra de carballos e bidueiros, nunha praia fluivial que o río Ulla formou nun meandro do seu recorrido. Volviamos para a casa contentos, cansados e famentos, por unha carretera que non coñecemos moito bordeada de eucaliptos, pinos e carballos heroes por supervivintes. E foi cando enfilamos unha recta ensombrecida polas árbores grandes e tupidas da cuneta. Vimos unha luz tan cautivadora no horizonte que tivemos que parar o coche e ir a pé, puco a pouco, a ver qué era o que nos deparaba aquela maravilla alaranxada e cálida que estaba alí, ó final da recta e ó final dun día de verán, esperando por nós para lembrarnos o bonito que é estar vivos.
                                     *******
Hizo calor todo el día y volvíamos de pasar la tarde en el río, bajo la sombra de robles y abedules, en una playa fluvial que el río Ulla forma en un meandro de su recorrido.
Volvíamos a casa contentos, cansados y hambrientos, por una carretera que no conocemos mucho, bordeada de eucaliptos, pinos y robles que por supervivientes son héroes.
Y fue cuando enfilamos una recta ensombrecida por los árboles grandes y tupidos. Al final de la recta vimos una luz tan cautivadora en el horizonte que tuvimos que parar el coche e ir caminando, poco a poco, a ver qué era lo que nos deparaba aquella maravilla cálida y anaranjada que estaba allí, al final de la recta y al final de un día de verano, esperándonos para recordarnos lo bonito que es estar vivos.

                                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario