24 jul 2014

de monedeiros

                               

A puntiño de pechar o taller durante o mes de agosto, rematando algúns pedidos e pospoñendo outros para setembro, recibín a chamada de miña prima que me pideu algo que non quixen pospoñer de tantas ganas que tiña que facer. Charo quería unha carteiriña pequena para sustituir a unha que ten que xa vai moi velliña. Gústame moito esto de cambiar as cousas cando xa van moi gastadas e non se poden reparar máis, en vez de usar e tirar a medio estrear.
Así foi que me puxen con estas carteiras con peche metálico de "click", que me fixeron dar varias voltas pero ó final conseguino!!!
                                *******
A puntito de cerrar el taller durante el mes de agosto que está asomando, rematando algunos pedidos y posponiendo otros para septiembre, recibí la llamada de mi prima que me pidió algo que no quise posponer de tantas ganar que tenía de hacer. Charo quería una carterita pequeña para sustituir la que tiene porque ya está muy viejita y gastada. Me gusta mucho esto de cambiar las cosas cuando ya están gastadas y no se pueden arreglar más, en vez de usar y tirar a medio estrenar.
Así fue como me puse con estas carteras con cierre metálico de "click", que me hicieron das varias vueltas, pero al final lo conseguí!
                 

                               

                               

                               







No hay comentarios:

Publicar un comentario