30 oct 2014

en outono...


 



 
 
  

   

   


Pasan os días, medran as noites, e o outono avanza silandeiro, discreto e soleado. Estes días sorprendentemente soleados son vividos na aldea como un regalo, case coma si cada un deles fora o último, antes de que a nube do inverno pecho se pouse enriba dos nosos tellados. Todos pensamos no inverno, si, pero de momento quen está aquí é o outono, e el solo encárgase de recordárnolo en cada recuncho ca súa forza, cas súas cores, cos vermellos e marróns infindos, cos amarelos de tódalas cores. 
Pasa o outono e do taller sae esta serie de neceseres que aquí vos amoso e que naceu inspirada nese baile de cores que nos arrodea nestes días, que nos atrapa e ás veces ata nos estremece de tanta forza que trae. Feliz baile a todo@s!
                                  *******
Pasan los días, crecen las noches, y en este rincón de Galicia el otoño avanza silencioso, discreto y soleado. Las últimas semanas con días sorprendentemente soleados son vividos en la aldea como un regalo, casi como si cada uno de ellos fuera a ser el último, antes de que la gran nube del invierno se pose encima de nuestros tejados. Todos pensamos en el invierno, si, pero de momento quien está aquí es el otoño, y él solito se encarga de recordárnolo en cada rincón con la fuerza de sus colores, de los rojos y marrones infinitos, de los amarillos de todos los colores.
Pasa el otoñoy del taller sale la serie de neceseres que aquí os muestro y que nació inspirada en ese baile de colores que nos rodea estos días, que nos atrapa y a veces nos estremece de tanta fuerza que trae....Feliz baile a tod@s!


                                 

                                 

                                 

                                 

                                 




















No hay comentarios:

Publicar un comentario