8 jun 2014

con botóns antigos

                               

                               

                               

                               

                               

                               

Fai tempo que recibo paquetiños de amigos que me regalan botóns, ben porque de viaxe atopan unha tenda curiosa, ou muestrarios nun mercadillo de antiguedades, ou porque rescatan unha caixiña da casa da avoa, do caixón esquecido no que ela gardaba os tesouriños de costura de cando as prendas se arranxaban en lugar de tirar con elas. 
E cando chega o momento de rematar un neceser sempre é un pracer mergullar a man entre todos os eles, como facía Amelie no saco das legumes, e elexir con calma cal é o botón adecuado para cada neceser, cal é o botón que converte o neceser nunha peza única.
Hoxe amósovos esta serie de neceseres feitos con tea exterior de algodón aterciopelado, con tea interior de diferentes estampados e adornados con puntilla e botóns antigos, todos cosidos coma sempre, un a un.
                                   *******
Últimamente son muchos los amigos que me regalan botones, bien porque de viaje encuentran una tienda curiosa, o muestrarios en un mercado de entiguedades, o porque rescatan una cajita de casa de la abuela, del cajón olvidado en el que ella guardaba sus tesoros de costura de cuando las prendas se arreglaban en vez de tirarlas.
Y cuando llega el momento de rematar un neceser siempre es un placer sumergir la mano entre su suavidad, al igual que hacía Amelie en el saco de las legumbres, y elegir con calma cuál es el botóns adecuado para cada neceser, cuál es el botón que convierte al neceser en una pieza única.
Hoy os muestro esta serie de neceseres con tela exterior de algodón aterciopelado, con tela interior de diferentes estampados y adornados con puntilla y botones anitigups, todos cosidos como siempre, uno a uno.

                                

                                

                               


No hay comentarios:

Publicar un comentario