30 nov 2014

de moedeiros








Sempre tiven prefencia polas carteiras ou moedeiros pequenos. Eu tiña un pequeno con dous apartados, un deles para os cartos e outro para as tarxetas, e foi a comenzos de outono que de tan velliño que estaba xa non pechaba ben e as moedas acababan espalladas polo bolso. Estiven buscando un ó longo de varias semanas pero non aparecía ningún que me gustase, e mentres buscaba íbanse diseñando na miña cabeza as partes da carteira ou moedeiro que eu quería. Ata que un día o cosín. Así foi como naceu o primer monedeiro, o que fixen para min e que levo empregando máis dende a caída das primeiras follas, cum bolsillo exterior para gardar ese ticket que non queremos tirar e cun bolsillo interior para separar os cartos das tarxetas. E gustoume tanto a min e a varias amigas que me puxen a coser máis. 
Hoxe amósovos esta serie de moedeiros que cosín pensando no Mercado da Estrela, un mercado de artesanía que se celebra en nadal en Santiago de Compostela, os días 20 e 21 de decembro no quentiño do CGAC e  doMuseo do Pobo Galego. Verémonos alí?
             *******
Siempre tuve preferencia por las carteras o monederos pequeños. Yo tenía uno pequeño con dos apartados, uno de ellos para el dinero y otro para las tarjetas. Fue a principios de otoño que de tan usado y viejito que estaba no cerraba bien y las monedas acababan esparcidas por el bolso. Estuve buscando uno nuevo a lo largo de varias semanas pero no aparecía ninguno que me gustase, y mientras buscaba se iban diseñando en mi cabeza las partes de la cartera o monedero que yo quería. Hasta que una tarde lo cosí. Así fue cómo nació el primer monedero, el que hice para mi y que llevo usando desde la caída de las primeras hojas, con un bolsillo exterior para guardar ese ticket que no queremos tirar y un bolsillo interior para separar el dinero de las tarjetas. Y me gustó tanto a mi y a varias amigas que me puse a coser más. Hoy os enseño esta serie de monederos que hice pensando en el Mercado das Estrela, un mercado de artesanía que se celebra en Navidad en Santiago de Compostela, los días 20 y 21 de diciembre, al calorcito del CGC y Museo do Pobo Galego. Nos vemos allí?



No hay comentarios:

Publicar un comentario