16 sept 2014

de colaboración especial


                               

                                

Cando a ilustradora Ana Moreiras me propuxo colaborar na encadernación dunha edición especial do libro que estaba a preparar para regalar a unha moi querida amiga común, nono dubidei un instante.
Empregando un tapiz de flores para o exterior, e un algodón negro con aplicación de puntilla antiga para a parte interior das cubertas, varias preguntas sen resposta invadirónme no momento de idear cómo darlle corpo ás tapas do libro. Ahí foi cando diego, cómplice sempre das miñas aventuras, salvoume a vida axudándome a idear a maneira de introducir unhas tablillas moi finas, cortadas a medida, entre ambas teas. E aquí vos ensino o resultado do que quedei moi contenta.
Pero aínda máis contenta, emocionada, e agradecida por colaborar en cousas tan bonitas, quedei cando lin as viñetas das historias que a pluma e a poesia da gran Ana Moreiras debuxaron para agasallar a Alexandra, a irmá pequena que non tiven, e a quen quero tanto.

                                 *******
Cuando la ilustradora Ana Moreiras me propuso colaborar en la encuadernación de una edición especial del libro que estaba preparando para regalar a una muy querida amiga común, no lo dudé un instante.
Utilizando un tapiz de flores para el exterior, y un algodón negro con aplicación de puntilla antigua para la parte interior de las cubiertas, varias preguntas sin respuesta me invadieron en el momento de idear cómo darle cuerpo a las tapas del libro. Ahí fue cuando diego, cómplice siempre de mis aventuras, me salvó la vida ayudándomea idear la forma de introducir unas tablillas muy finas, cortadas a medida, entre ambas telas. Y aquí os enseño el resultado del que quedé muy contenta.
Pero más contenta, emocionada y agradecida por colaborar en cosas tan bonitas me quedé cuando leí las viñetas de las historias que la pluma y la poesía de la gran Ana Moreiras dibujaron para agasajar a Alexandra, la hermana pequeña que no tuve, y a quien tanto quiero.

                                 

                                 

                                 






2 comentarios: