15 may 2014

de bolsos e flores silvestres

                         

                         

                         

O mes de maio está sendo espectacular. O retorno á primavera dunha aldea galega, despois de vivir os últimos nove anos nunha cidade grande, faime reparar...doume conta de que esquecera as sorpresas en forma de flores silvestres que podes atopar nos prados, nos valos, nas curvas e cunetas de tódolos camiños. Sempre se di que Galicia é verde, máis eu diría que é verde e amarela, pois a variedade de flores e arbustos nas que nace esta cor é amplísima. 
Cando era nena, a miña irmá Marga falábame de herbas, plantas e flores. Ela buscábaas nos libros e logo ensinábame os nomes, as familias e algunhas propiedades de tantas que agromaban nos arredores. Ó estar tantos anos sin velas resulta que esquecín algunhas, moitas, e agora reencóntroas e sonme descoñecidas, e moooi familiares ó mesmo tempo, como o é pasear ca miña irmá, que me volve ensinar nomes, familias e propiedades. :)
E rodeada de flores silvestres, nas últimas semanas andiven a coser estes bolsos, espero que vos gusten polo menos un cachiño do que eu disfrutei facéndoos, un a un.
          ***********
El mes de mayo está siendo espectacular. El retorno a la primavera de una aldea gallega después de vivir los últimos nueve años en una ciudad grande, me hace reflexionar porque me doy cuenta de que había olvidado las sorpresas en forma de flores silvestres que puedes encontrar en los prados, en las lindes, en las curvas y cunetas de todos los caminos. Siempre se dice que Galicia es verde, pero yo diria que es verde y amarilla, pues la variedad de flores y arbustos en las que nace este color es amplísima.
Cuando era niña, mi hermana Marga me hablaba de plantas, hierbas y flores. Ella las buscaba en los libros y luego me enseñaba los nombres, las familias y algunas propiedades de tantas que nacían en los alrededores. Al pasar tantos años sin verlas resulta que algunas, muchas, las olvidé, y las reencuentro ahora, y son desconocidas y muuuy familiares a la vez, como lo es pasear con mi hermana que me vuelve a enseñar nombres, familias y propiedades. :)
Rodeada de flores silvestres en los últimas semanas cosí estos bolsos, espero que os gusten por lo menos un trocito de lo que yo disfruté haciendolos, uno a uno.


                             

                             


                             

                             

                      

                             

                             
                                
                             
















No hay comentarios:

Publicar un comentario