26 nov 2013

En estos días...


       

       
 


       

       

Nestes días tan novos para min, nos que paso a maior parte do tempo no taller, ideando, cosendo, empaquetando os pedidos que van chegando en cadea...
Nestes dias nos que ás veces me doen as costas, recibo un novo pequeno lote de teas recén chegadas dende Brasil...tan bonitas e prometedoras...que xa non me doe nada :)

                                     ************************************************

En estos días tan nuevos para mi, en los que paso la mayor parte del tiempo en el taller, ideando, cosiendo empaquetando los pedidos que van llegando en cadena...
En estos días en los que a veces a última hora de la tarde me duele la espalda, recibo un nuevo y pequeño lote de telas llegadas desde Brasil...tan bonitas y prometedoras...que ya no me duele nada :)







No hay comentarios:

Publicar un comentario